Oxilion

Edwin Hofman verzorgt bij Oxilion het klantsupport. Een functie die hem op het lijf is geschreven. Hij zoekt alles tot op de bodem uit, om vervolgens met een heldere oplossing te komen voor de klant. Vervolgens brengt hij de klant hiervan via de e-mail op de hoogte.

"Standaard knip- en plakwerk is er niet bij", geeft Edwin aan. "Elke klant krijgt een oplossing op maat. Soms wordt er met de collega's flink gediscussieerd over vragen van klanten. Met als doel de dienstverlening nog verder te verbeteren. Dat vind ik erg leuk aan Oxilion. Alle klanten worden heel serieus behandeld."

Als het aan mij ligt, blijf ik hier nog een hele tijd werken!

Zoektocht naar het beste antwoord

De functie van Edwin vergt technische kennis en een klantgerichte benadering. "Op veel vragen is niet direct een antwoord te geven. Soms is de omschrijving onduidelijk, waardoor het flink wat zoekwerk kost. Uiteindelijk lukt het toch om veel vragen zelf te beantwoorden. En bij heel specifieke vragen, schakel ik een collega in met specifieke kennis op dat gebied."

De juiste begeleiding

Edwin heeft een vaste begeleider, namelijk Kevin van Leeuwen. "Als er iets is, weet ik dat ik altijd bij hem terecht kan. Het voelt dus niet vervelend om iets te vragen. Ondertussen word ik ook erg vrij gelaten. Er zit niet constant iemand bij me om te kijken of het allemaal wel goed gaat. Dat vind ik wel erg prettig."

Een thuisgevoel bij Oxilion

Zijn werk doet Edwin elke dag weer met veel plezier. "Ik werk hier vier dagen van zes uur. In het begin vond ik dat best zwaar en was ik bekaf als ik thuis kwam. Inmiddels gaat het me gemakkelijker af. Ook leer ik mijn collega's steeds beter kennen. Ik voel me beter op mijn gemak. Eigenlijk voel ik me gewoon thuis. Als het aan mij ligt, blijf ik hier nog een hele tijd werken. Ik heb het hier namelijk erg naar mijn zin!"